Зведені таблиці Microsoft Excel та створення Дашборду

Спільно із фінансово-освітнім центром “Strategy”

Практикуми
За загальними запитами ми формуємо для Вас практикуми на різні теми. Як це працює?
Кожний викладач пропонує свою тему практикуму. Практикум проводиться онлайн при наборі від 10 запитів.

Подано заявок: 2

Метою курсу є вивчення стандартних та додаткових можливостей зведених таблиць та діаграм, з подальшим створенням зведеної таблиці. Програма курсу розроблена з акцентом на практичне застосування зведених таблиць для аналізу даних та формування звітів.

Актуальність:
Зведена Таблиця (Pivot Table) є одним із найпотужніших засобів обробки та аналізу корпоративних даних. За допомогою зведеної таблиці та діаграми можна протягом декількох хвилин сформувати звіт, джерелом даних якого є таблиця, що містить тисячі та десятки тисяч рядків.
Можливість зміни макету зведеної таблиці та діаграми шляхом простого перетягування полів забезпечує максимальну гнучкість у формуванні аналітичних звітів.

Програма практикуму:

  1. Створення зведених таблиць.
  • Рекомендовані зведені таблиці.
  • Створення звіту вручну.
  • Перетворення зведених таблиць..
  • Можливості оформлення зведених таблиць
  • Умовне форматування у зведеній таблиці.
  • Оновлення зведених таблиць та зведених діаграм..
  1. Угруповання полів у зведених таблицях.
  • Угруповання (Дата/Час, числа, текст)
  • Робота з групами даних у зведеній таблиці.
  1. Фільтрування даних у зведеній таблиці.
  • Застосування фільтра по полях зведеної таблиці.
  • Застосування фільтра через область Фільтри.
  • Використання зрізів для фільтрації.
  • Тимчасова шкала.
  1. Обчислення у зведеній таблиці.
  • Звичайні та додаткові обчислення у зведеній таблиці.
  • Аналіз даних за допомогою обчислень.
  • Додавання обчислюваних полів у зведену таблицю.
  • Функція ОТРИМАТИ.ДАНІ.ЗВІДНОЇ.ТАБЛИЦІ.
  1. Створення зведеної діаграми на основі зведеної таблиці.
  2. Створення зведеної таблиці з діапазонів консолідації.
  • Додавання команди Майстер зведених таблиць.
  • Створення зведеної таблиці за допомогою Майстра.
  • Налаштування зведеної таблиці, створеної з діапазонів.
  1. Використання моделі даних для побудови зведених таблиць.
  • Створення зв’язків між таблицями через Power Pivot та Power Query.
  • Створення зведеної таблиці за кількома зв’язаними таблицями.
  • Експрес-перегляд з деталізацією даних.
  1. Створення динамічного Dashboard у excel.
  • Побудова та редагування графіків для зведених таблиць.
  • Створення інтерактивного дашборду.

Після закінчення курсу слухачі зможуть:

  • Створювати зведені таблиці в Excel.
  • Налаштовувати групування полів, сортування та фільтрацію даних у зведених звітах.
  • Використовувати стандартні обчислення та створювати користувацькі обчислювані поля у зведеній таблиці.
  • Створювати зведені діаграми.
  • Створювати зведену таблицю на основі кількох таблиць одночасно.
  • Використовувати модель даних книги для створення зв’язків між таблицями.

Лектор:  Малишева Олена – фахівець-практик напрямків управлінської діяльності, фінансового аналізу та інвестиційного проектування.

Дата проведення: за загальним запитом.

Тривалість: 3 вебінари тривалістю 1,5-2 години, практика +додатковий теоретичний матеріал (конспект лекцій та навчальний посібник).

Графік проведення вебінарів:
15.11.2021 з 17:00 до 19:00
17.11.2021 з 17:00 до 19:00
18.11.2021 з 17:00 до 19:00

Вартість: 1350 грн. За заявкою з сайту знижка 10%.

Цільова аудиторія: фінансисти, бухгалтери, економісти, менеджери проектів, інвестори, власники бізнесу, фінансові директори, фахівці будь-яких напрямів, які володіють базовими знаннями Excel.